تغییر کاربری محتوا چیست؟

۱۳ بازديد


محتوای منحصر به فرد و درجه یک برای همه وب سایت هایی که می خواهند در نتایج جستجوی گوگل شرکت کنند ضروری است. برای اطلاع از آن با ما همراه باشید.

پس از اینکه نام گوگل در بین مردم و مدیران سایت ها رایج شد و همه برای رفع نیازها و خدمات خود به گوگل روی آوردند، گوگل به فکر افزایش کیفیت خدمات خود به کاربران خود افتاد. در این میان گوگل به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به کاربرانی که از طریق جستجو وارد وبسایت می شوند، پیشنهاد داد که تمامی سایت ها مقالات درجه یک را منتشر کنند و از محتوای تکراری خودداری کنند. گوگل برای سهولت فکر پیروی از این قوانین و مقررات از سوی همه وبمسترها، الگوریتم‌هایی مانند الگوریتم پاندا ایجاد کرده است.

از ابتدای سخت گیری های گوگل برای مدیران وب سایت ها، بسیاری از نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا راه حلی برای رهایی از مشکل تولید محتوای درجه یک اندیشیده و به تکنیک جادویی و عجیب محتوا نویسی رسیده اند!

این ایده در ذهن مدیران سایت جرقه زد و بازنویسی محتوا در بین سئوکاران و نویسندگان محبوب شد. اما گوگل تسلیم نشد، آنها داستان را درک کردند و به سادگی محتوای بازنویسی شده را تشخیص دادند و کل حوزه کارشناسان سئو و نویسندگان محتوا را از بین بردند!

اما همچنان امکان بازنویسی محتوا برای ایجاد محتوای حرفه‌ای و ممتاز وجود دارد که به شما کمک می‌کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. استفاده شده. کافی است رازهای بازنویسی محتوای حرفه ای را بدانید. این مقاله به طور کامل فرآیند بازنویسی محتوا را برای شما توضیح می دهد.

اگر می خواهید با کمی تلاش از محتوای حرفه ای عالی لذت ببرید و برای وب سایت خود ایجاد کنید، به شما توصیه می شود تا پایان این مقاله با Tesmino همراه باشید تا یک بازنویس حرفه ای محتوا شوید.

بازنویسی محتوا چیست؟

شاید در مرحله اول این سوال برای شما پیش بیاید که بازنویسی محتوا دقیقاً چه تفاوتی با سایر سبک های تولید محتوا دارد!؟

در واقع، هنگام بازنویسی محتوای متنی، نیازی نیست که خودتان را به زحمت بیندازید و از ابتدا محتوا بسازید، بلکه از محتوایی که نویسنده دیگری با دانش و خلاقیت خود خلق کرده است، نیازی نیست. می توانید کمک بگیرید و محتوای واقعی را بازنویسی کنید.

تفاوت بین رونویسی، نگارش و ترجمه محتوای متنی چیست؟

اگر تازه وارد دنیای سئو و تولید محتوا هستید؛ شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که تفاوت مفاهیمی مثل بازنویسی، تالیف و ترجمه چیست و چگونه می توان آنها را از هم جدا کرد؟! در زیر سه مفهوم را توضیح داده ایم:

مفهوم ترجمه:

در ترجمه، محتوای دقیق بدون تغییر از زبان مقصد به زبان مبدأ تبدیل می شود. در ترجمه، مترجم متن حق ندارد آنچه را که خالق اصلی متن ایجاد کرده است، بگیرد و باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد. در واقع بسیاری از مواقع ممکن است اطلاعات خاصی در مورد متنی که ترجمه می کنید نداشته باشید و اگر بخواهید با آن تداخل داشته باشید بار مطالب را بر عهده بگیرید و آن را به جای اشتباه هدایت کنید.

بازنویسی مفهوم:

در بازنویسی محتوای متنی، محتوایی که قبلاً توسط نویسنده دیگری نوشته شده بود، دستخوش تغییرات ساختاری و محتوایی می شود. اما در حالی که قلم اصلی نویسنده دست نخورده باقی مانده و روح اصلی متن حفظ شده است، بازنویسی راهی سریع و آسان برای تولید محتوای متنی است. ضمناً این روش سخت ترین روش محتوا نویسی به حساب می آید و فردی که این کار را انجام می دهد باید درک و شناخت مناسبی از اصول آن داشته باشد تا بهترین نتیجه را بگیرد.

مفهوم نویسنده:

اما در حین نوشتن، کار کمی دشوارتر از دو روش قبلی است و نویسنده محتوای متنی به کمک دانش و خلاقیت و ایده خود باید محتوای ارزشمندی خلق کند که اطلاعات جدیدی را به مخاطب منتقل کند. قرار است سرگرم کننده باشد. برای اینکه نویسنده خوبی باشید، باید از موضوع محتوای خود مطمئن باشید. سخت کار کنید و سخت مطالعه کنید. به یاد داشته باشید که مخاطبان هدف شما ممکن است سوالات زیادی داشته باشند که باید در محتوای شما در نظر گرفته شود و به آنها پاسخ داده شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.