هزینه خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

۷۱ بازديد


اگر علاقه مند به اطلاع از قیمت های خرید و فروش ملک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه را که باید بدانید را در این صفحه بررسی کنید.

نوع خانه با توجه به زمان انتقال ملک

املاک آماده است

خواص آماده برای استفاده. متعلق به سازنده یا شرکت است. در صورت خرید ملک آماده از یک شرکت ساختمانی، معمولاً زمان پرداخت اقساط بدون بهره وجود دارد. با این حال، کالایی که از یک شخص خریداری شده است، تنها با پول نقد قابل تعویض است.

املاک خریداری شده قبلی

شرکت های ساختمانی به طور دقیق و واضح زمان تحویل ملکی که تصمیم به ساخت دارند و روند برنامه ریزی را اعلام می کنند. در صورت عدم تحویل واحد در زمان تعیین شده، شرکت جریمه پرداخت خواهد کرد. (تحویل نابهنگام در قبرس شمالی مشاهده نشد. فقط پروژه هایی که تاریخ ساخت آنها مصادف با بیماری همه گیر کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل شدند، در حالی که شرکت ساختمانی خسارت به مالکان پرداخت کرد).

از جمله مزایای فروش املاک در قبرس شمالی باید به این موارد اشاره کرد: در هنگام خرید با قیمت بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در طرح و همچنین امکان فروش و تحویل دارایی حتی قبل از اینکه آماده شود.

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان مدل های ساخت سه بعدی در ساخت پروژه کاملا رعایت می شود. در بسیاری از موارد ویژگی به دست آمده از یک تصویر سه بعدی بسیار زیبا است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع املاک مسکونی از نظر ساخت و نوع

آپارتمان خانه تک خانواده

این نوع ملک معمولاً نسبت به سایر املاک قیمت کمتری دارد. آنها امکانات رفاهی ندارند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. آنها بیشتر در مرکز شهر قرار دارند و گزینه بسیار مناسبی برای کارمندانی هستند که ماشین یا دانش آموز خود را ندارند.

جامعه مسکونی شامل بسیاری از ساختمان های بلند با امکانات هتل است

این اقامتگاه ها از نظر قیمت و امکانات و همچنین شرایط پرداخت برای بسیاری از خریداران مفید است. پروژه سزار آبی; ساختمان های بزرگی مانند Project Sapphire Grand و Project Venice نمونه های کوچکی از این ساخت و ساز عالی هستند. اکثر این پروژه ها دارای شرایط اقساط بدون بهره تا 84 ماه بوده و گزینه ای عالی و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شوند.

امکانات موجود در پروژه شامل کلیه امکانات یک هتل 5 ستاره از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، پارک کودک، پارک می باشد. مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. بیشتر شما باید یک زندگی آرام و شاد داشته باشید.

خانه شهری دو طبقه مسکونی

بسیاری از مناطق قبرس شمالی euromy به دلیل حفظ بافت جزیره اجازه ساخت بیش از دو طبقه را ندارند. از جمله مناطقی مانند Senebye و مناطق اطراف آن و همچنین Yeni Boaz، Otokin و مناطق اطراف آن. در این مناطق تنها در 35 درصد از زمین اجازه ساخت و ساز داده می شود و پیمانکاران مجبورند در محدوده باقی مانده تأسیساتی مانند باغ، استخر، محوطه باربیکیو، جاده بهداشت، قهوه خانه و سایر تأسیسات بسازند. نکته جالب برای خریداران این است که از آنجایی که اسناد ملکی در قبرس شمالی عالی است، سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالاست.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و مالکان این مجتمع ها نسبت به پروژه های برج سهم بسیار بیشتری از زمین را در اختیار دارند.

این شهرها معمولاً امکانات کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون در منطقه نزدیک ساحل مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیست). نصب از سوپرمارکت تا ایستگاه شارژ ماشین برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. ویلاهای ساخته شده در اسنتپ بسیار مجلل و مدرن هستند و اکثر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند. ما طیف وسیعی از ویلاها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما داریم. بسیاری از آنها در فروش انحصاری با ما هستند و Euromay بسته به سلیقه و شرایط شما همه چیز از ویلاهای اقتصادی گرفته تا ویلاهای فوق لوکس را در پرونده دارد.

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند تاخیر در تحویل کالا یا فروش یک ملک پیش خرید شده به چندین نفر با مشکلات مشابه هستید، در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک و مستغلات حمایت می کند. و علاوه بر تضمین امتیازات عرصه و اسناد اشرافیت، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، به شما شماره شناسایی ملک می دهند و هنگامی که شما یک شماره شناسایی ملک در اداره ثبت زمین قبرس شمالی یا مدارک داشته باشید، هیچ کس دیگری نمی تواند ملک خود را بخرید و بفروشید.

علاوه بر این، دولت مبلغی معادل مبلغ پروژه در بانک را از سازندگان مسدود می کند تا در صورت تاخیر در پروژه به هر دلیلی، خسارت را از مبلغ بسته شده به فروشندگان بپردازد.

اگر قصد خرید ملک با قصد سرمایه گذاری یا اخذ اقامت یا هر دو را دارید، بهتر است وقت خود را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی به طور فزاینده ای سخت گیرانه می شوند. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل زمان حال از زمان گذشته نمی شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.