بوفه، کابینت و مبلمان خود را کامل کنید

۸۰ بازديد


بوفه ها و ویترین ها یکی از عناصر اساسی مبلمان هستند که ابزاری عالی برای نمایش بشقاب های تزئینی، اشیای تزئینی و با ارزش هستند. بوفه ها در قسمت پذیرایی منزل و در کنار مبلمان قرار دارند. از آنجایی که مدل نمایشگر و بوفه تاثیر زیادی در زیبایی اتاق نشیمن شما دارد، بهتر است در انتخاب آن دقت کنید. برای مثال بسیاری از بوفه ها با توجه به مدل مبلمان و سبک دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب می شوند. یعنی اگر از طرفداران سبک کلاسیک هستید، بهتر است انواع بوفه سلطنتی خریداری کنید.

انواع بوفه و ارائه از نظر ظاهری

طرح ها و رنگ ها، کنده کاری ها و تزیینات در نمایشگاه سبکی سنتی یا مدرن می بخشد. بهترین ویترین را باید با توجه به سلیقه خود و با توجه به سبک سایر اجزای خانه خریداری کنید. در ادامه به معرفی ویترین ها و سبک های بوفه می پردازیم. Showcase and wooden buffet



داشبورد و نمایشگرهای سبک مدرن

خطوط ساده و اشکال هندسی منظم، اشکال مدرن هستند. به این ترتیب تجمل گرایی و دکوراسیون جایی ندارد. همچنین بسیاری از رنگ های خنثی و روشن را انتخاب می کنند که با تمام قسمت های خانه هماهنگ است. این نوع نمایشگرهای طبقه ساده بر روی نمایش اقلام داخل بوفه تمرکز می کنند. بسیاری از بوفه های مدرن فاقد در و آینه هستند که در آنها منحصر به فرد محسوب می شود.

بوفه و ویترین به سبک کلاسیک

اما اگر به دکوراسیون های مجلل و جذاب علاقه دارید، ویترین و بوفه به سبک کلاسیک گزینه مناسبی برای شماست. شکل هندسی بوفه، ارتفاع و کم شدن آن، شکل پایه بوفه، اصلاح و نوع نقش کار شده روی بوفه، حکاکی ها و کنده کاری های فوق العاده همگی یادآور سبک کلاسیک و سلطنتی است.

بوفه و نمایشگاه رویال مملو از طرح های شلوغ و ظریفی است که به دکوراسیون پذیرایی و اتاق غذاخوری منزل شما عظمت و اعتبار می بخشد. این بوفه چوبی کلاسیک به رنگ قهوه ای به پایان رسیده است که اغلب در رنگ های طلایی و سفید دیده می شود. گاهی اوقات نقش برجسته های چوبی آنها را برای جلوه بیشتر با طلا و نقره رنگ می کردند. از سوی دیگر، زیرا تزئینات زیاد از نظر بصری فضا را به هم می ریزد. توصیه می کنیم این سبک گالری را برای اتاق های بزرگتر انتخاب کنید.

برای وسایل این بوفه بهتر است از بشقاب های شیشه ای و کریستالی استفاده کنید که تا حد امکان به ظاهر کلاسیک کمک کرده است. بشقاب های قدیمی و قدیمی نیز برای استفاده در ویترین های کلاسیک تانیل چوب جالب هستند.

گاهی اوقات بوفه کلاسیک شما می تواند آنقدر زیبا و شیک باشد که داخل آن مشخص نباشد در این صورت توصیه می شود از اشیاء و تزئینات تزئینی بسیار کم برای نمایش استفاده شود اما اگر نمایش وسایل داخلی برایتان اهمیت بیشتری دارد، باید وسایلی را با رنگ های فشرده و چشم نواز انتخاب کنید.

برای خرید بوفه به چه نکاتی توجه کنیم؟

اکنون که با انواع بوفه و ویترین آشنا شدید، احتمالا این سوال پیش آمده که کدام مدل بوفه برای منزل شما مناسب است. اول از همه، بررسی کنید که چه اقلامی را در این ویترین قرار خواهید داد. زیرا از این طریق می توانید ویترینی بخرید که با عناصر دکوراتیو شما همخوانی داشته باشد و حداکثر استفاده را برای شما داشته باشد. این امر انتخاب سبک ویترین را آسان تر می کند. به عنوان مثال، ویترین های مدرن انتخاب خوبی برای شمع، کتاب، مجسمه و ... هستند.

مسئله بعدی این است که می خواهید نمایشگر را در کجا قرار دهید. ابتدا مکان مناسبی برای ویترین و بوفه چوبی  تانیل چوب  را انتخاب کنید که صفحه نمایش و محتویات آن به راحتی قابل مشاهده باشد. سپس ابعاد دقیق متراژ مورد نظر خود را محاسبه کنید و هنگام رفتن به بوفه با خود ببرید. این کار به شما کمک می کند هنگام مشاهده انواع نمایشگر و بوفه سردرگم نشوید و مناسب ترین مدل را برای خانه خود خریداری کنید.

بهتر است بعد از اینکه سبک اتاق نشیمن خود را کامل کردید، میز بوفه بخرید. طرح های مبلمان، پرده، تزئینات، کاغذ دیواری، لوستر و غیره. آنها در شکل دادن به سبک دکوراسیون اتاق نقش دارند. با خرید کمدهایی که به خوبی با سایر اقلام مطابقت دارند، خانه خود را روشن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.