اعلامیه رسمی گوگل در مورد به روز رسانی های اصلی دسامبر 2020

۶۷ بازديد


اعلام رسمی گوگل در مورد بروزرسانی کرنل در دسامبر 2020 گوگل دیروز در صفحه رسمی خود اعلام کرد که هسته را به طور جامع به روز خواهیم کرد. این پیام حاوی دو قسمت است که به شما در مورد انتشار این به روز رسانی می گوید و قسمت دیگری که هنوز ارائه نشده است. و از این تاریخ تا آن زمان باید منتظر این تغییرات باشید. باید بدانید که این یک به روز رسانی است و باگ ها و مشکلات اصلی این هسته برطرف خواهد شد. در این مقاله نگاهی به این آپدیت خواهیم انداخت. با وبلاگ همراه باشید.

متن پیام گوگل در دسامبر 2020

پس از امروز، همانطور که چندین بار در سال انجام می دهیم، یک به روز رسانی اضافی برای الگوریتم اصلی منتشر می کنیم. این به‌روزرسانی اصلی برای دسامبر 2020 نامیده می‌شود. خط‌مشی ما در مورد این به‌روزرسانی‌ها همانطور که قبلاً توضیح دادیم باقی می‌ماند. برای اطلاعات بیشتر به این پست وبلاگ مراجعه کنید. آنچه مدیران وب سایت ها باید در مورد گوگل بدانند، اصلی ترین اخبار رسمی به روز شده در مورد نوشتن و فهرست بندی سایت ها برای مدیران وب سایت ها در فهرست گوگل است. googleblog.com

بعد از امروز ما یک به‌روزرسانی اصلی الگوریتم اصلی را منتشر کردیم، همانطور که چندین بار در سال انجام داده‌ایم. این به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 نامیده می‌شود. راهنمای ما در مورد این به‌روزرسانی‌ها همان‌گونه است که قبلاً آنها را پوشش داده‌ایم. لطفا این وبلاگ را ببینید تا بیشتر در مورد آن بدانید. آنچه مدیران وب‌سایت‌ها باید در مورد گوگل بدانند، اولین به‌روزرسانی‌های خبری رسمی در سایت‌های خزیدن و فهرست‌سازی برای وب‌مسترهای فهرست گوگل است. googleblog.com

به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده گوگل چیست؟

قبل از اینکه به تغییرات احتمالی ناشی از به‌روزرسانی الگوریتم بپردازیم، مهم است که دقیقاً بفهمیم این به‌روزرسانی‌ها چیست.

بیایید با چیزی که به‌روزرسانی الگوریتم اصلی نیست شروع کنیم.

این به‌روزرسانی برای رفع مشکل خاصی مانند پاندا یا پنگوئن نیست

به روز رسانی ها مشابه الگوریتم های جدید ساخته شده در الگوریتم اصلی هستند.

هنگام غذا، آنها کاملاً متفاوت هستند، جدا از الگوریدیم اصلی و علامت یا ساختار نوعی که برای تغییر کیفیت استفاده می شود.

به روز رسانی اصلی در سئو چیست؟

به روز رسانی الگوریتم هسته توسعه یافته به این معنی است که خود الگوریتم هسته به نوعی تغییر کرده است.

این ممکن است نحوه ارتباط برخی عوامل موجود با یکدیگر یا نحوه تعامل آنها یا نحوه تشکیل یک کل منسجم را تغییر دهد.

این می تواند شامل تغییراتی در الگوریتم گوگل برای بهبود کارایی باشد، مانند کافئین یا، مانند مرغ مگس خوار، روشی که گوگل پرسش های مخاطب را تفسیر می کند.

همچنین ممکن است در به روز رسانی از فاکتورهای رتبه بندی جدیدی استفاده شده باشد که قبلاً در نظر گرفته نشده بودند.

تنها در سال گذشته، موتور جستجو بیش از 3000 تغییر در جستجوی گوگل ایجاد کرد و امسال، گوگل شروع به ارائه (و صحبت در مورد) بزرگترین به روز رسانی های گوگل کرده است.

Google Core Update چیست؟

برخلاف دیگر استارت آپ ها، Google Core تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم موتورهای جستجو و موتورهای جستجو ایجاد می کند.

4 از 2020

به روز رسانی اصلی می 2020

دنی سالیوان، سخنگوی گوگل از طریق توییتر اعلام کرد که گوگل در حال ارائه یک به روز رسانی الگوریتم بزرگ است.

حدود 90 دقیقه بعد، اعلام کرد که به روز رسانی در حال انجام است و تکمیل آن 1 تا 2 هفته طول می کشد.

هدف از به روز رسانی های عمده

به‌روزرسانی‌های اصلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تأثیر قابل‌توجهی بر نتایج جستجو در همه کشورها در همه زبان‌ها داشته باشند.

با شروع به روز رسانی محتوای خود، Sa Ti شاهد کاهش یا افزایش در رتبه بندی جستجو خواهد بود.

تغییرات در رتبه بندی جستجو معمولا به طور مستقیم با محتوای سایت مرتبط است.

به این معنی که اگر محتوا از آخرین به روز رسانی محبوب شده باشد، رتبه بالاتری خواهد داشت. مخالفش هم درست است.

با این حال، محتوای جدید باید در مقایسه با محتوای قبلی دوباره ارزیابی شود. به عبارت ساده، رتبه بندی ممکن است کاملاً متفاوت از گذشته باشد.

هفت ماه بعد، گوگل به‌روزرسانی هسته جدیدی را منتشر کرد (نسخه پایه دسامبر 2020).

بری شوارتز در 3 دسامبر 2020 ساعت 10:36 صبح

گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی جدیدی را برای هسته خود منتشر می‌کند (به‌روزرسانی دسامبر 2020). این سومین آپدیت بزرگ سال 2020 است.

توجه داشته باشید که اولین به روز رسانی هسته ژانویه 2020 و نسخه دوم به روز رسانی اصلی می 2020 است.

در اینجا توییتی از گوگل آمده است که در آن گوگل گفته است: «پس از امروز، مانند چندین بار در سال، نسخه جدیدی از به‌روزرسانی الگوریتم اصلی را منتشر خواهیم کرد. این به‌روزرسانی هسته‌ای دسامبر 2020 نامیده می‌شود.»

گوگل در ساعت 1:00 بعد از ظهر شروع به کار کرد به این معنی که گوگل این به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را حدود ساعت 13:00 بعد از ظهر آغاز کرد، یعنی دو ساعت و نیم پس از اینکه گوگل اعلام کرد به‌روزرسانی می‌شود.

گوگل اضافه می‌کند: «به‌روزرسانی Core 2020 اکنون در دسترس است. این به‌روزرسانی‌ها معمولاً یک یا دو هفته طول می‌کشد تا به طور کامل عرضه شوند.»

اولین به روز رسانی (به روز رسانی هسته)، می 2020، یک به روز رسانی بزرگ و جامع بود که دو هفته طول کشید تا با موفقیت راه اندازی شود.

قبل از اینکه گوگل آپدیت اصلی ژانویه 2020 را اعلام کند، تحلیلی در مورد این به روز رسانی در کانال Seoten Telegraph داشتیم.

قبل از این به روز رسانی چه چیزی بود؟ مدیران وب‌سایت‌ها و مدیران سایت تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند، زیرا بسیاری اظهار داشته‌اند که به‌روزرسانی به‌اندازه به‌روزرسانی‌های قبلی تأثیرگذار نیست.

گوگل در ماه نوامبر به‌روزرسانی‌ای را منتشر کرد، اما این به‌روزرسانی مختص رتبه‌بندی محلی بود.

این تغییرات عمدتاً مربوط به همه وب مسترها می شود و دلیل آن این است که تغییرات زیادی در نتایج و رتبه بندی وب سایت ایجاد می شود.

مشخص نیست و غیرممکن است که بدانیم گوگل چه زمانی این به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهد، گوگل دلیلی برای این اقدامات نشان می‌دهد تا بداند آیا وب‌سایت‌ها برای مخاطبان خود بهینه شده‌اند، آیا یا چیزهایی برای امتیازدهی طراحی شده‌اند. ?

تغییرات بزرگ در سال 2020 چیست؟

تعداد جستجوهای ناموفق

همچنین به عنوان "قطع صفر درجه" و "موقعیت صفر" شناخته می شود، بین مناطق رشد می کند. این بدان معنی است که به جای کلیک بر روی لینک و بازدید از آن، بازدید کننده دقیقاً در صفحه نتیجه قرار می گیرد. تحقیقات جواب را پیدا می کند. .

هر بار که گوگل الگوریتم های خود را به روز می کند، گوگل یک قدم جلوتر می رود تا تجربه جستجو را آسان تر و مرتبط تر با آنچه کاربران می خواهند انجام دهد. با این حال، به عنوان متخصص سئو، استفاده از تکنیک های کلاه سفید را توصیه می کنیم.

دستورالعمل‌ها برای وب‌مسترها همان چیزی است که گوگل به‌روزرسانی‌های اصلی الگوریتم اصلی را برای ارزیابی مجدد کیفیت صفحاتی که قبلاً برای Google رتبه‌بندی شده‌اند، اعلام می‌کند.

این بدان معنی است که وب سایت هایی که با وجود انتشار محتوای با کیفیت در رتبه بالایی در گوگل قرار نگرفته اند، رونق بیشتری خواهند گرفت.

با این حال، وب سایت هایی که شاهد افت رتبه هستند باید دلایل پشت آن را بررسی کنند.

به گفته گوگل، افت رتبه پس از یک به روز رسانی بزرگ به معنای بد بودن سایت یا محتوای آن نیست. غول جستجو می گوید که شخصی می تواند به سادگی محتوای به روز شده بنویسد یا داده های جدیدی را که کاربران علاقه مند به خواندن آن هستند اضافه کند.

در آینده تجزیه و تحلیل دقیق به روز رسانی را انجام خواهیم داد و شما را از نوسانات ردیاب های به روز رسانی جدید مطلع خواهیم کرد.

اطلاعیه فعلی فقط یک هشدار است و انتظار می رود انتشارات اضافی بعدا منتشر شود و مانند گذشته برای چندین روز ادامه یابد.

چیزی که این به روز رسانی را مهم تر می کند این است که بعد از هفت ماه ارائه می شود.

با این حال، با آخرین به روز رسانی گوگل، گوگل نحوه ارزیابی موقعیت محتوا را پس از تغییرات ایجاد شده در سایت از آخرین به روز رسانی، مجددا ارزیابی می کند.

سایت هایی که برای بهبود رتبه خود تلاش زیادی کرده اند ممکن است با افت رتبه مواجه شوند. از سوی دیگر، وب سایت هایی که تلاشی هماهنگ برای بهینه سازی محتوای خود انجام نداده اند، می توانند به نتایج خوبی دست یابند.

یک چیز مسلم است، این به روز رسانی تاثیر زیادی خواهد داشت. به‌روزرسانی‌های هسته در نتایج جستجو در همه کشورها به همه زبان‌ها بسیار قابل مشاهده و مؤثر هستند.

سایت ها پس از شروع به روز رسانی هسته خود، قطعاً متوجه کاهش یا افزایش رتبه جستجو خواهند شد.

تغییر در رتبه بندی جستجو، مثبت یا منفی، نشان دهنده ارتباط محتوا است.

اگر اطلاعات از آخرین به‌روزرسانی اصلی بهتر باشد، ممکن است در جدول امتیازات بالاتر رود.

افزودن بینش بیشتر به یک قسمت از محتوا روشی موثر برای نشان دادن ارتباط آن به گوگل با سوالات مخاطبان شما است.

اگر در موضوع مورد نظر تفاوت کلی وجود داشته باشد، ممکن است محتوا مرتبط باشد.

برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل پس از این به روز رسانی چه کنیم؟

گوگل نکات رسمی را برای کمک به شما در بهبود رتبه خود منتشر می کند


این مقاله را بخوانید و رتبه گوگل خود را ارتقا دهید.

1. شاید چیزی برای تغییر وجود نداشته باشد!

به گفته گوگل، حتی اگر رتبه شما کاهش یابد، هیچ چیز نمی تواند تغییر کند. ما می دانیم که صاحبان سایت و قربانیان خرابی می خواهند مشکل را برطرف کنند، اما می خواهیم به شما بگوییم که آن را به روش اشتباه برطرف نکنید. همچنین، ممکن است چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد. "

به روز رسانی های اولیه گوگل سایت های خاصی را هدف قرار نمی دهد. به روز رسانی های اصلی برای بهبود رتبه بندی کلی محتوا توسط سیستم رتبه بندی گوگل عبارتند از:

سایت‌هایی که ممکن است در به‌روزرسانی اصلی عملکرد ضعیفی داشته باشند، خوب هستند. آنها خط‌مشی‌های Google را نقض نکرده‌اند و مشمول دستورالعمل‌ها یا الگوریتم‌های عملکرد نیستند، زیرا سایت‌هایی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.

در واقع، هیچ چیزی در به روز رسانی اولیه وجود ندارد که صفحات یا وب سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، این تغییر شامل بهبود کل روشی است که محتوا توسط این سیستم از الگوریتم‌ها ارزیابی می‌شود."

اساساً، زمانی که رتبه بندی پس از یک به روز رسانی بزرگ کاهش می یابد، نتایج و رتبه بندی وب سایت شما تغییر نمی کند.

2. تغییراتی وجود دارد که می توانید ایجاد کنید

آیا به نظر می رسد این محتوا در خدمت منافع واقعی بازدیدکنندگان سایت باشد؟ یا فقط برای رتبه بهتر در نتایج جستجو طراحی شده است؟

همچنین از سایرینی که به سایت شما متصل نیستند بخواهید که سایت شما را صادقانه بررسی کنند. به طور کلی، اصول Google E-A-T (تجربه، اصالت و قابلیت اطمینان) اعمال می شود.

3. نحوه انجام این کارها

اگر می خواهید در رتبه بالایی قرار بگیرید، بهینه سازی صفحات وب مهم است. ابزارهای تجزیه و تحلیل موجود کمک می کند تا وب سایت تا حد امکان به نیازهای مخاطب نزدیک شود.

به عنوان مثال، یک ابزار ممیزی وب سایت، وب سایت شما را برای کلمات کلیدی بررسی می کند. ابزار Top 10 Optimizer وب سایت شما را با وب سایت های دیگر مقایسه می کند.

علاوه بر ابزارهای بالا، SEOprofiler ابزارهایی را برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی مناسب، ابزارهایی برای بهینه سازی پیوندها، ابزارهای هوش مصنوعی و موارد دیگر ارائه می دهد.

توصیه های گوگل در برخورد با تغییرات کلیدی الگوریتم

پست‌های وبلاگ Google به مدیران وب‌سایت‌ها توصیه می‌کنند که چه کاری برای بهبود رتبه‌بندی پس از یک به‌روزرسانی بزرگ انجام دهند.

این تغییرات برای بهبود محتوا در Google انجام شده است، بنابراین "ممکن است باعث شود برخی از صفحات رتبه بندی شده قبلی عملکرد بهتری داشته باشند." ترتیب رتبه بندی تغییر می کند و برخی از صفحات به سادگی تنزل رتبه پیدا می کنند و با صفحات شایسته تر جایگزین می شوند.

بر ادامه ارائه بهترین محتوا تمرکز کنید!

محتوای خود را ارزیابی کنید

توصیه های گوگل همچنان بر ارائه بهترین محتوا تمرکز دارد. با پرسیدن یک سری سوالات در مورد محتوای خود، دستورالعمل ها به چهار دسته کلی تقسیم می شوند:

محتوا و کیفیت آن:

آیا موارد اصلی، مهم، صادقانه، مفید و ارزشمند در محتوا وجود دارد؟

تخصص: آیا توسط یک مرجع محترم به خوبی مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته است؟

ارائه: آیا به خوبی نوشته شده و بدون خطا است، آیا در دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده می شود؟

مقایسه: آیا در مقایسه با سایر محتوای مشابه که علاقه واقعی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد، ارزش ارائه می دهد؟

E-A-T که مخفف Expertise-Authority-Trustworthiness است، در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت محتوای گوگل استفاده می شود و موتور جستجو به عنوان منبع دیگری برای نکاتی در مورد محتوای عالی به آن اشاره می کند.

زمان ریکاوری

همانطور که گفته شد، به روز رسانی های اصلی هر چند ماه یکبار اتفاق می افتد و یک سوال رایج این است که چقدر طول می کشد تا سایت به نتایج قبلی خود بازگردد.

گوگل می گوید تا زمانی که به روز رسانی انجام شود، می تواند تا به روز رسانی اصلی بعدی ادامه یابد. با این حال، پس از انتشار مداوم تعدادی از به‌روزرسانی‌های اصلی، می‌توان محتوای «در صورت تقاضا» را بازیابی کرد.

گوگل متوجه شده است که بهینه سازی های انجام شده توسط وب مسترها تضمینی برای کسب آن نیست و محتوای مرتبط تر نسبت به سایر صفحات در رتبه بالاتری قرار می گیرد.

آیا این مفید است؟

آره. اگرچه توصیه های گوگل به طور کلی با آنچه قبلاً گفته شد مطابقت دارد

این مقاله یک راهنمای و چک لیست مفید و متمرکز برای وب مسترها است تا در هنگام انجام به روز رسانی هسته بعدی خود آنها را مرور کنند.

س: در آپدیت الگوریتم دسامبر 2020 گوگل چه چیزی تغییر خواهد کرد؟

اکنون گوگل اعلام کرده است که به‌روزرسانی اصلی دسامبر 2020 را منتشر می‌کند.

در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی داند تغییرات جدید چیست و چگونه بر SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) تأثیر می گذارد. گوگل در توییتر اعلام کرد که عرضه آن آغاز شده است و تا دو یا چند هفته دیگر در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

سال گذشته یکی از بزرگترین تغییرات به روز رسانی Mobilegeddon در آوریل 2015 بود. به خوبی به یاد دارم که جریمه های زیادی برای آن سایت های ناآگاه وجود داشت.

تجربه شخصی من و تغییرات عمده

حتی در حال حاضر، گوگل باید تغییر بعدی را اعلام کند و این به روز رسانی می تواند به طور قابل توجهی نتایج وب سایت را تغییر دهد و به توسعه دهندگان و افراد خوش بین اجازه می دهد تا برای تغییرات بزرگ آماده شوند. همین امر در مورد به روز رسانی های اخیر که بر زمان بارگذاری و عملکرد به طور کلی تمرکز دارند (مانند Core Web Vital و غیره) صدق می کند.

بنابراین، در هفته های آینده به رتبه سایت های خود در SERP گوگل توجه کنید. اگرچه هیچ کس تغییرات دقیق را نمی داند، مشاوره سئو و غیره وجود دارد. من بر اساس این نتایج حدس می زنم. اصول فنی سئو (محتوای با کیفیت، ابرداده، دسترسی خوب، لینک‌های ورودی، عملکرد و غیره) برای سال‌ها ثابت بوده است، اما احتمالاً در این به‌روزرسانی به آنها پرداخته می‌شود.


ادامه نوشته: https://blogten.ir/note-update-core-dec-2020/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.