چگونه با لیزر موهای زائد را از بین ببریم؟

۲,۳۲۳ بازديد


هر روز متقاضیان بیشتری برای لیزر موهای زائد اضافه می شوند و به همین دلیل رقابت بین کلینیک های پوست بیشتر می شود. اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد لیزر موهای زائد به دست آورید، این مقاله را دنبال کنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد و آیا این روش دائمی و مقرون به صرفه است؟ این سوال و چندین سوال متداول دیگر در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد و ما در این مقاله همه آنها را با برترین پزشک بررسی خواهیم کرد.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

اشعه های مختلف لیزر به پوست برخورد می کند، به همین دلیل گرما بیش از حد روی ریشه مو تأثیر می گذارد و پس از چند روز موها پخش می شوند و می ریزند. فقط باید بدانید که لیزر در فاز آناژن است که موهای زائد را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است آسیب ببیند. بنابراین می توانید بفهمید که چرا چندین هفته قبل از لیزر از مراجعین می خواهند که اپیلاسیون کنند.به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که بیشتر موها به مرحله آناژن رسیده اند. اما از سوی دیگر مرحله بازیابی و تکثیر باید کامل شود. حتی اگر لامپ هنوز تشکیل نشده باشد. از طرف دیگر، موها ممکن است به مرحله آناژن برسند و ریزش کنند. اما بعد از مرحله اول موهای از دست رفته این بار راحت تر از بین می روند. سپس اشعه لیزر دوباره موها را درمان می کند.

آیا لیزر موهای زائد مضراتی دارد؟

در صورتی که لیزر موهای زائد در مراکز و کلینیک های تخصصی و معتبر انجام نشود، به دلیل سودجویی یا ناآگاهی می تواند به پوست شما آسیب وارد کند، ضرر مالی داشته باشد و به پوست شما آسیب برساند. اما اگر لیزر درمانی را در کلینیک های معتبر زیر نظر پزشک انجام دهید، مطمئن باشید که این روش به سلامت شما آسیبی نمی رساند و مورد تایید سازمان بهداشت است. برخی افراد نیز می گویند که لیزر بدن را تحریک می کند و باعث سرطان یا آسیب به غدد لنفاوی می شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که دستگاه های لیزر پیشرفته به دلیل رگ های اضافی نیازی به نفوذ به عمق یک میلی متر یا بیشتر در پوست ندارند. مو برداشته می شود. آنها در لایه ای از پوست قرار دارند. این حرف های بی اساس را نادیده بگیرید و با متخصصان پوست معتبر صحبت کنید و سوالات خود را بپرسید.

چرا لیزر موهای زائد را توصیه می کنیم؟

لیزر موهای زائد به عنوان بهترین و دائمی ترین روش تبلیغ می شود. فوراً چندین راه برای خلاص شدن از شر موهای زائد تصور کنید. اپیلاسیون، اپیلاسیون و غیره بعد از دو هفته به سالن برگردید و آن را اپیلاسیون کنید، اما درد کمتری نسبت به لیزر موهای زائد دارد و اگر به پزشک مراجعه کنید و تمام جلسات را انجام دهید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

آیا نتایج لیزر موهای زائد صحیح و برای همه خوب است؟

به همین ترتیب، هر فردی ویژگی های فیزیکی و ظاهر منحصر به فرد خود را دارد. همین امر در مورد تأثیراتی که لیزر بر روی افراد می گذارد نیز صدق می کند. هر چه رنگ مو تیره تر باشد، رنگ پوست روشن تر است. نتایج لیزر موهای زائد بهتر است. همچنین توصیه می شود قبل از انجام لیزر درمانی با پزشک خود مشورت کنید. زیرا اگر علت ریزش موهای بدن هورمونی باشد، جراحی لیزر هیچ تاثیری نخواهد داشت. موهای جدید در مدت زمان کوتاهی دوباره رشد خواهند کرد. بنابراین، ابتدا بررسی کنید که آیا مشکلی در هورمون های شما وجود دارد یا خیر. در این صورت، داروهای تجویز شده را مصرف کرده و سپس تحت لیزر درمانی قرار دهید. به این ترتیب، حتماً نتایج خود را از لیزر در مرکز لیزر مو خوب در شرق تهران ذکر کنید.

لیزر موهای زائد برای کدام قسمت های بدن مناسب است؟

لیزر موهای زائد برای تمام قسمت های صورت، گردن و بدن مناسب است اما از لیزر در نزدیکی چشم استفاده نکنید. پرتقاضاترین مناطق شامل بیکینی، زیربغل و صورت برای زنان و چانه، سینه و شکم برای مردان است.

آیا لیزر موهای زائد برای زنان و مردان متفاوت است؟

در لیزر موهای زائد هیچ تفاوتی بین خانم ها و آقایان وجود ندارد، فقط به دلیل اینکه آقایان تمایل به داشتن موهای بیشتر و پرپشت دارند، باید جلسات لیزر درمانی بیشتری را برای رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دهند. همچنین شاید به دلیل پرپشت بودن مو در آقایان، درد لیزر کمی بیشتر باشد، اما قابل تحمل است.

لیزر موهای زائد برای چه کسانی منع مصرف دارد؟

بسیاری از بیماری های خاص وجود دارد که لیزر اثرات منفی دارد و وضعیت این بیماری ها را بسیار جدی می کند، بنابراین اگر بیماری خاصی دارید و یا دارو مصرف می کنید، مطمئن شوید و قبل از انجام لیزر حتما با پزشک خود مشورت کرده و مطمئن شوید. در مورد سابقه پزشکی و استفاده از دارو سؤالاتی وجود دارد، اما اگر لازم نیست، باید به پزشک بگویید که بیماری خاصی دارید.

چرا قیمت ها و هزینه های لیزر موهای زائد بسته به محل متفاوت است؟

یکی از دلایلی که قیمت لیزر درمانی در برخی مراکز بسیار پایین است این است که لیزر درمانی توسط متخصص انجام نمی شود و یا مرکز لیزر درمانی را بدون مجوز پزشکی انجام می دهد. اخیراً اغلب می بینیم و می شنویم که برخی خدمات لیزر درمانی را در سالن های زیبایی و باشگاه های ورزشی ارائه می دهند. اما لیزر درمانی را فقط در یک موسسه معتبر و زیر نظر پزشک انجام دهید.

اگر تصمیم به لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد و تمامی موارد ذکر شده دارید، کلینیک پوست و مو دکتر حداد را به شما توصیه می کنیم، می توانید قبل از شروع جلسه لیزر خود از مشاوره رایگان بهره مند شوید، به سایت مراجعه کنید و یا با شماره 03136281305 تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.