8 فیلمی که فیلمسازان مشتاق باید تماشا کنند.

۳۵ بازديد


هر برنامه نویسی دوست دارد حرفه خود را از منظر فیلم ببیند. همه ما می دانیم که هالیوود برای به تصویر کشیدن برنامه نویسی و هوش مصنوعی به شیوه های واقع گرایانه شناخته شده است. ویدئوهای زیادی از این برنامه تولید شده است.

در این مقاله می خواهیم شما را با 8 فیلمی که هر برنامه نویسی باید تماشا کند آشنا کنیم. برای تماشا بهترین فیلم های کامپیوتری با ما همراه باشید.

شبکه های اجتماعی

فیلم «شبکه اجتماعی» در سال 2010 اکران شد و یک درام بیوگرافی است. این فیلم بر اساس داستانی واقعی درباره فیس بوک و مارک زاکربرگ ساخته شده است. این فیلم در مورد توسعه فیس بوک و چالش هایی است که زاکربرگ با آن روبرو خواهد شد. برنامه نویسان این فیلم را دوست خواهند داشت زیرا دستاوردهای یک برنامه نویس را نشان می دهد.

مارک زاکربرگ فارغ التحصیل هاروارد در این فیلم بزرگترین حس یک نسل را خلق می کند. یک شبکه اجتماعی شبیه فیس بوک مدرن که اکنون تقریباً مترادف کلمه "اینترنت" است. اما دوقلوهای Winklevoss جوانترین میلیاردر جهان را به دزدیدن ایده های آنها متهم می کنند و او خود را از رابطه آنها بیگانه می بیند.

کل قسمت برنامه نویسی فیلم کمی کوتاه است اما از آنجایی که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، تمام سکانس های برنامه نویسی فیلم روی نقطه قرار دارند.

بازی تقلیدی

The Imitation Game یک فیلم درام تاریخی محصول سال 2014 است. این فیلم اختراع اولین کامپیوتر جهان توسط آلن تورینگ و تیمش را به تصویر می کشد. پایان فیلم نشان می دهد که چگونه آلن و تیمش موفق به رمزگشایی کد انیگما آلمان شدند.

این یک فیلم بسیار الهام بخش برای برنامه نویسان است. مورخان تخمین می زنند که این نبرد جنگ را 2 سال کوتاه کرد و جان بیش از 14 میلیون نفر را نجات داد.

دزدان دریایی سیلیکون ولی

Pirates of Silicon Valley در سال 1999 منتشر شد و یک درام بیوگرافی است. داستان او درباره موفقیت اپل و مایکروسافت است. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه استیو جابز و بیل گیتس به فکر ساختن یک کامپیوتر شخصی افتادند که همه بتوانند از آن استفاده کنند.

این یکی از فیلم های درجه یک در لیست فیلم های برنامه نویسی است. این فیلم به علاقه مندان به برنامه نویسی پیشنهاد می شود.

مشاغل

این فیلم زندگینامه اسطوره کامپیوتر استیو جابز است. این قطعا فیلم بسیار تکان دهنده ای است. این فیلم نه تنها توانایی فنی جابز را نشان می دهد، بلکه دیدگاه او برای تغییر جهان را نیز نشان می دهد. یک درام بیوگرافی که در سال 2013 منتشر شد. این یک درام بیوگرافی است.

هکر

فیلم "هکرها" در سال 1995 اکران شد. این فیلم زمانی اکران شد که استفاده از اینترنت چندان مورد استقبال قرار نگرفت. در آن زمان برنامه نویسان کمی بودند، بنابراین فیلم چندان برای مردم جالب نبود. اما امروزه این فیلم جنایی برای آزمایش‌کنندگان و برنامه‌نویسان بسیار توصیه می‌شود زیرا آن‌ها آن را درک می‌کنند.

داستان فیلم درباره چند دانش آموز دبیرستانی است که از دانش فنی خود برای کلاهبرداری از شرکت ها استفاده می کنند. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، اما برای علاقه مندان به برنامه نویسی و امنیت شاهکار بود.

کارآموزی

فیلم کمدی 2013. این در مورد دو بزرگسال به نام های بیلی و نیک است که شغل خود را از دست می دهند و برای برنامه آموزشی رقابتی گوگل درخواست می دهند.

بیلی و نیک فروشنده هایی هستند که خود را در دنیای دیجیتال بیکار می بینند. هر دو برای شرکت در یک برنامه کارآموزی در مقر گوگل در Mountain View، کالیفرنیا انتخاب شدند. در اینجا آنها باید با جوانان فناورانه رقابت کنند. یک فیلم عالی برای افرادی که فکر می کنند برای یادگیری مسائل فنی خیلی پیر هستند.

حل و فصل پنجم

یک تریلر بیوگرافی 2013 در مورد وب سایت خبری ویکی لیکس. این فیلم بر اساس اتفاقات و جنجال هایی است که منجر به ایجاد ویکی لیکس، یکی از جنجالی ترین سازمان های اینترنتی قرن حاضر شد.

چه کسی ویکی لیکس را نمی شناسد؟ جولیان آسانژ (جولیان آسانژ) موسس ویکی لیکس است که منجر به افشای اسناد محرمانه مربوط به دولت ها و نیروهای بین المللی می شود.

ضد انحصار

یک فیلم فنی جالب محصول سال 2001. اگر می خواهید در مورد بخش کثیف دنیای نرم افزار بیشتر بدانید، این فیلم بهترین معامله است. این فیلم برنامه نویسان ایده آل گرا را به تصویر می کشد که برای یک شرکت سهامی خاص با حقوق بالا و محیط کاری غیررسمی کار می کنند. یک برنامه نویس جوان با استعداد در سازمان کار می کند، اما پس از مدتی متوجه می شود که مشکلی وجود دارد.

سپس برنامه نویس از مهارت های فنی خود برای یافتن مشکل استفاده می کند. این ویدیو همیشه در بین برنامه نویسان مورد علاقه است زیرا بهترین راه برای استفاده از دانش فنی شما را نشان می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.