تحصیل در قبرس شمالی

۴۲ بازديد


یک محیط یادگیری فعال، پویا و آینده نگر برای هر فرد می تواند تأثیر عمیقی در شکل دادن به آینده و زندگی آن فرد داشته باشد. انتخاب یک دانشگاه یا مدرسه برای ادامه تحصیل یک موضوع مهم و بسیار حساس برای همه برای دستیابی به آینده ای عالی و زندگی ایده آل است. همانطور که می دانید محل تحصیل هر فرد محل رشد آن فرد از نظر جسمی و تفکر و تفکر آینده است.

قبرس شمالی کشوری علمی و فعال در زمینه علم است و با دارا بودن دانشگاه ها و مدارس معتبر و بین المللی، همه ساله پذیرای تعداد زیادی از علاقه مندان به علم و آموزش از سراسر جهان است. دانشگاه ها و مدارس قبرس شمالی با دوره های متعدد و متنوع بین المللی و سطح بالا و هزینه تحصیلی مناسب و مقرون به صرفه در قبرس شمالی با تنوع فرهنگی بالا، مدارس و دانشگاه های قبرس شمالی مقصدی برای علاقه مندان می باشد. علم و دانش آموزان از سراسر جهان همچنین دانشگاه های قبرس شمالی دارای اقامتگاه های باکیفیت و باکیفیت در کنار امنیت، آرامش و زیبایی جزیره هستند که باعث افزایش تحصیل در قبرس شمالی می شود.

قبرس-ایران با تخصص در زمینه پذیرش تحصیلی و مشاوره تحصیلی در کنار شماست تا از تمامی مقاطع پذیرش تحصیلی پشتیبانی کند. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید.

قبرس کشوری که بین سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا واقع شده است، یکی از کشورهای اروپایی است که بیشترین درخواست از ایرانیان برای تورهای آموزشی را دارد. تحصیل در قبرس شمالی پلی به اروپا و اخذ تابعیت در این قاره است. در حال حاضر مدارس و دانشگاه های بسیار معروفی در قبرس وجود دارد که با استانداردهای بالای تحصیلی خود می توانند بستر مناسبی را برای تحصیل در اختیار شما قرار دهند. در این مقاله شما را با هر آنچه که باید در مورد تحصیل در قبرس بدانید آشنا می کنیم. ما را دنبال کنید.

اطلاعات مهم در مورد قبرس شمالی: چیزهایی که باید در مورد مهاجرت تحصیلی بدانید

در مورد مهاجرت تحصیلی به قبرس، دولت اعلام کرده است که اگر شهروند اتحادیه اروپا نیستید و مایل به تحصیل در قبرس هستید، باید برای ویزای دانشجویی و اجازه اقامت موقت اقدام کنید. ویزای دانشجویی به شما اجازه می دهد تا به طور قانونی وارد قبرس شوید و تا 90 روز در آن اقامت داشته باشید.

اگر برنامه تحصیلی شما بیش از 90 روز طول بکشد، باید ویزای خود را در بدو ورود به اجازه اقامت موقت تبدیل کنید. این موارد ربطی به این ندارد که شما قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارید یا قصد مهاجرت به قبرس جنوبی را دارید. در عوض، این قوانین در هر بخش از این کشور اعمال می شود.

نکته جالبی که برای افزایش اطلاعات عمومی خود باید بدانید این است که شهروندان اتحادیه اروپا و اتباع کشورهای ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس نیازی به ویزای تحصیلی ندارند. با این حال، اگر برنامه آنها بیش از سه ماه باشد، به اجازه اقامت در قبرس نیاز دارند. تا حدودی می توان گفت که مهاجرت به قبرس برای مردم سراسر جهان یکسان است.

با تحصیل در قبرس شمالی به قبرس سفر کنید

با توجه به وجود دانشگاه های معتبر در قبرس شمالی، این کشور به یکی از مقاصد ویژه دانشجویان بین المللی و دانشجویان ایرانی تبدیل شده است.

یکی از دلایل جذاب تحصیل در قبرس این است که شما نیازی به مدرک زبان ندارید و تنها با قبولی در آزمون زبان در دانشگاه قبرس شمالی می توانید فعالیت علمی خود را در مروارید مدیترانه آغاز کنید. . علاوه بر عدم نیاز به مدرک زبان، هزینه تحصیل و زندگی در قبرس شمالی در بین کشورهای اروپایی بسیار مناسب بوده و برای زندگی دانشجویی در سطح دانشگاهی معتبر بسیار مناسب است.

از ویژگی های خاص تحصیل در قبرس شمالی این است که دانشجویان پس از گذشت چند ترم در دانشگاه های این کشور می توانند از طریق برنامه تبادل دانشجوی قبرس در دانشگاه های اروپا و آمریکا ادامه تحصیل دهند. برای بررسی شرایط تحصیل در قبرس در این مقاله از سایت ایران قبرس با ما همراه باشید.

شرایط تحصیل در قبرس

قبرس شمالی که اکنون به قطب آموزشی جهان تبدیل شده است، یکی از اولین کشورهایی بود که در طول همه‌گیری کرونا مرزهای خود را به روی دانشجویان از سراسر جهان باز کرد و تمام دانشگاه‌های این کشور از سال 2021 به طور کامل فعال خواهند شد. دولت قبرس شمالی که در دوران کرونا شروع شد، مقدار قابل توجهی پول به عنوان کمک هزینه برای خریدهای ضروری در طول دوره کرونا به دانشجویان کشورشان داد.

مزایا و معایب تحصیل در قبرس

قبرس شمالی ویژگی های خاصی دارد که باعث جذب دانشجویان خارجی و به خصوص دانشجویان ایرانی شده است.

از کیفیت و سطح بالای رفاه و زندگی، آب و هوای زیبای مدیترانه ای، سطح بالای سیستم آموزشی، نزدیکی جغرافیایی به ایران، بدون ویزا برای دانشجویان ایرانی، امکان تحصیل در ترکیه و انگلیس.

هزینه معقول اطلاعات

انواع بورسیه های دانشگاهی

پذیرش آسان و سریع در دانشگاه های معتبر بین المللی

در محیطی امن بیاموزید

امکان کار در حین تحصیل

امکان انتقال به دانشگاه های اروپا و آمریکا

تحصیل در قبرس مانند هر حرفه دیگری مشکلاتی دارد. اما باید بگوییم که مزایا و امتیازات تحصیل در قبرس باعث می شود که معایب شما دیده نشود. از معایب تحصیل در قبرس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قبرس کوچک است

عدم دریافت ویزا برای خانواده دانشجو

در قبرس فقط مشاغل گردشگری و مدیریت درآمد خوبی دارند در حالی که مشاغل صنعتی درآمد خوبی ندارند.

هزینه تحصیل در قبرس

اگر به دنبال تحصیل در قبرس شمالی هستید، باید بدانید که می توانید هزینه های تحصیل را پرداخت کنید و در قبرس شمالی زندگی کنید. هزینه تحصیل در این کشور ارتباط مستقیمی با دانشگاه، نوع تحصیل و مدرک شما دارد. اما باید در نظر داشت که به طور کلی هزینه تحصیل در قبرس شمالی مناسب است و تفاوت هزینه و تحصیل نسبت به سایر مناطق خاص است.

محبوب ترین و پردرآمدترین رشته های تحصیلی در قبرس

با توجه به اینکه قبرس کشور کوچکی است، اقتصاد آن چندان فعال نیست. این در حالی است که اقتصاد کشور باثبات است و هیچ گزارشی مبنی بر تورم منفی وجود ندارد. هزینه زندگی در قبرس بسیار کمتر از کشورهای پرجمعیت است و بسیاری از کارگران با کمترین درآمد می توانند راحت و آسوده زندگی کنند. رشته های تحصیلی محبوب در قبرس شامل مدیریت مالی، حسابداری، مهندسی شیمی، اقتصاد، فیزیک، مهندسی سخت افزار، دندانپزشکی، تجارت و طراحی مد می باشد. در قبرس بر خلاف سایر کشورها بیشترین دستمزد را فیزیکدانان، پزشکان و مهندسان سخت افزار و پس از آن مهندسان نرم افزار دارند. در سال های اخیر این افراد بالاترین درآمد را در مقایسه با سایر رشته ها در قبرس داشتند.

داروخانه در قبرس

تحصیل داروسازی در قبرس به دانشجویان کمک می کند تا دانش نظری و عملی خود را در زمینه داروسازی به بهترین شکل ممکن توسعه دهند. اکثر دانشگاه های کشور دارای آزمایشگاه های مجهز برای تحصیل در رشته داروسازی هستند به عنوان مثال تنها در یک دانشگاه 300 نفر می توانند همزمان از آزمایشگاه ها برای داروسازی استفاده کنند. پس از فارغ التحصیلی فارغ التحصیلان در زمینه های علمی از جمله شیمی آلی و معدنی، فارماکولوژی، فیزیولوژی و بیوشیمی مهارت خواهند داشت و قادر به تولید طیف وسیعی از داروهای شیمیایی خواهند بود. خواص هر دارو را مشخص کنید. عوارض جانبی دارو را شناسایی کنید و آشنا شوید استانداردهای بین المللی درمان و پزشکی دوره لیسانس داروسازی در دانشگاه قبرس تقریباً 5 سال و در 10 ترم طول می کشد.

البته بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند به جای مدرک لیسانس، دوره دکتری 6 ساله متوالی را در رشته داروسازی که در تعداد محدودی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه EMU در قبرس ارائه می شود، بگذرانند.

هزینه تحصیل داروسازی در قبرس بسته به نوع دانشگاه و سطح تحصیلی بین 9000 تا 23000 دلار در سال می باشد.

تحصیل پزشکی در قبرس عبارتند از:

تحصیل در رشته دندانپزشکی در قبرس

تحصیل فیزیوتراپی در قبرس

تحصیل داروسازی در قبرس

نشان می دهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.