مه پاش مرغداری

۲۶۳ بازديد


مرغداری صنعت مهمی است که بخش زیادی از مواد غذایی مورد نیاز جامعه را تامین می کند. با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های مختلفی برای افزایش بهره وری و سرعت تولید این صنعت ساخته شده است که از جمله آنها می توان به بستر مرغداری Fuzz اشاره کرد. این دستگاه در بسیاری از فرآیندها جایگزین سیستم سنتی شده است و به صاحبان مجموعه کمک می کند تا به راحتی شرایط محیطی را کنترل کنند. در این مقاله در مورد این ابزار و مزایای آن توضیح خواهیم داد. اگر قصد خرید این محصول را دارید برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قبر پرندگان

رطوبت ساز یکی از ابزارهایی است که برای بهبود محیط داخلی جوجه ها استفاده می شود. از این تجهیزات می توان برای پاشش مواد مختلف مانند آب، مواد ضدعفونی کننده، اسانس گیاهی و ... در محیط استفاده کرد. هدف اصلی از نصب میست مستر در مرغداری بهبود کیفیت هوا، کنترل دما و رطوبت، کاهش آلودگی هوا و آب، کنترل بیماری ها و بهبود شرایط بهداشتی در فضا می باشد.

برای مثال در فصل گرم سال کپک می تواند به حفظ دمای مناسب و کاهش دمای جوجه ها کمک کند. همچنین در فصل زمستان استفاده از این ابزار در حفظ دمای مورد نیاز و کنترل رطوبت تاثیر دارد. توصیه می کنیم برای خرید این دستگاه با کارشناسانی که دانش کافی در این زمینه دارند مشورت کنید. زیرا نوع مه پاش مرغ به تعداد مورد نیاز برای مکان های مختلف می باشد.

مزایای مه پاش

همانطور که قبلا ذکر شد، نصب این دستگاه در محیط شما مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از اصلی ترین آنها پرداخته می شود.

بهبود بهره وری و سودآوری

بهبود بهره وری و سود دهی در مرغداری ها بسیار مهم است و مه پاش یکی از عواملی است که می تواند به این هدف کمک کند. این تجهیزات با فراهم کردن شرایط محیطی مناسب از جمله کنترل دما، رطوبت و تهویه به کاهش استرس جوجه ها و بهبود رشد و بهره وری آنها کمک می کند. نصب تجهیزات مذکور باعث کاهش تلفات و افزایش تعداد جوجه های زنده و سالم می شود.

همچنین استفاده از کود مرغی می تواند هزینه های مربوط به درمان بیماری هایی مانند داروها و آنتی بیوتیک ها را کاهش دهد. علاوه بر این باعث کاهش مصرف انرژی در پرورش طیور و در نتیجه افزایش سودآوری، کاهش زمان تولید با بهبود محیط زیست و امکان مدیریت بهینه منابعی مانند آب، خوراک و انرژی می شود.

تعادل دما و رطوبت را حفظ کنید

حفظ دما و رطوبت حتی در مرغداری ها بسیار مهم است و مه پاش می تواند به این امر کمک کند. این دو عنصر از عوامل حیاتی برای رشد و بهره وری مرغ هستند و تنظیم دقیق آنها مستقیماً بر شرایط محیطی و سلامت جوجه تأثیر می گذارد.
https://uupload.ir/mag/%d9%85%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%ba%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

حفظ دمای متعادل به معنای اطمینان از اینکه دمای خانه در محدوده مشخص و ثابتی باقی می ماند. محدوده دمایی مطلوب برای رشد و بهره وری جوجه ها به طور کلی در یک محدوده دمایی مشخص است و تغییرات سریع می تواند برای طیور استرس زا و ناراحت کننده باشد. استفاده از مرغ مرغ به حفظ دمای محیط مناسب و سازگار کمک می کند، که از منظر سلامت و بهره وری مفید است. علاوه بر این، حفظ سطح متعادل رطوبت بسیار مهم است. رطوبت محیطی مناسب می تواند تنفس جوجه ها را بهبود بخشد و آسیب به پوست و سیستم تنفسی آنها را کاهش دهد.

بوی بد محیط

از بین بردن بو در مرغداری نیز یکی از مزایای استفاده از مه مه است. بوی بد معمولاً توسط مواد آلی مانند ادرار و مدفوع مرغ، تخم مرغ، باکتری ها، کپک ها و انتشار گازهای بدبو مانند آمونیاک ایجاد می شود. استفاده از مه پاش می تواند در رفع موارد ذکر شده موثر باشد. همچنین با استفاده از این دستگاه می توان مواد ضد باکتری و ضدعفونی کننده را در فضا پخش کرد و از بروز مشکلات جلوگیری کرد. همچنین، مه پاش می تواند به تهویه مناسب محیط کمک کند، که همچنین می تواند تجمع گازهای بدبو مانند آمونیاک را کاهش دهد.

نتیجه

میستر مرغداری را می توان یکی از مهم ترین وسایلی دانست که تحولی اساسی در صنعت به وجود آورد. از آنجایی که بسیاری از کارشناسان این دستگاه را به صاحبان واحدهای تولیدی توصیه می کنند، بر آن شدیم تا در این مقاله به برخی از مزیت های مهم نصب این دستگاه اشاره کنیم. ما شما را به خرید و نصب نبولایزر تشویق می کنیم تا تولید را افزایش داده و هزینه های عملیاتی کسب و کار خود را کاهش دهید.

برای این منظور کافی است به وب سایت مجموعه مراجعه کرده و پس از انتخاب کالای مورد نظر، آن را خریداری نمایید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید تا به بهترین شکل ممکن پاسخ بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.