رديابي هايي كه بالا مشاهده مي كنيد، همگي از بهترين مدل هاي ردياب ماشين در بازار ايران و جهان هستند، كه كيفيت ساخت بسيار بالايي دارند. روشهاي مختلفي وجود دارند كه ميتوانيد با تكيه بر آنها ايمني خودروي خود را افزايش داده و از آن در برابر سرقتهاي احتمالي محافظت كنيد. شما داده هاي زمان حال را دريافت نمي كنيد. اين كار از طريق تماس با شماره سيم كارت داخل دستگاه امكان پذير است، بدين صورت كه در زمان دريافت تماس بصورت اتوماتيك و مخفيانه تماس را باز كرده و صداي اطراف را برايتان پخش ميكند. اين دستگاه ها امكان اتصال دوربين خارجي را دارند، اين دوربين بصورت مخفيانه در قسمت داشبورد ماشين نصب ميشود و مي توان از طريق گوشي موبايل فيلم داخل ماشين را مشاهده و ضبط كنيد، اين قابليت مي تواند حتي تصوير سارق را نيز برايتان نمايان كند! در برخي از مدل هاي ردياب امكان اتصال ميكروفون خارجي وجود دارد، بعضي از دستگاه ها هم به ميكرفون داخلي قدرتمند مجهز هستند، با اين امكان شما مي توانيد بصورت نا محسوس و مخفيانه صداي اطراف دستگاه و داخل كابين خودرو را بشنويد و ضبط كنيد!  https://behtarinbarbari.ir/radyabeman/ 


ردياب ماشين كاربردهاي زيادي دارد و به شما كمك ميكند كه وسايل نقليه را به صورت هوشمند كنترل كنيد. با خريد ردياب ماشين GM250 قبل از اينكه خودروي شما ناپديد شود، ميتوانيد همراه با پليس و البته با كمك ردياب و شنود خودرو سريعاً اتومبيل خود را پيدا كنيد. اگر وسيله نقليه شما به سرقت برود، شما به راحتي ميتوانيد با دستگاه ردياب خود ماشين خودرا رديابي كنيد. آيا نصب ردياب ماشين به تخصص نياز دارد؟ با توجه به افزايش روز افزون سرقت انواع خودرو ها و نياز به مقابله با اين پديده شوم بيش از پيش نسبت به گذشته خلا نصب محصولاتي نظير ردياب در خودرو احساس مي شود و ميتواند براي هر فردي در اولويت قرار گيرد. از طرفي هزينههاي آن نسبت به ديگر انواع رديابها بهعلت نداشتن هزينههاي اشتراك ماهانه يا سالانه بهمراتب كمتر است. از جمله مهمترين كاراييهاي اين ردياب ميتوان به خاموش كردن از خودرو در فاصله چند كيلومتري اشاره كرد. به طور كامل و جامع در حيطه ردياب خودرو و فاكتورهاي مهم آن از جمله : چگونگي عملكرد، انواع سيستم هاي ردياب خودرو، قطعات تشكيل دهنده، تفاوت ردياب خودرو با مسيرياب، كاربردها، ويژگي هاي يك ردياب خوب جهت خريد، نحوه نصب و استفاده از آن صحبت كرده ايم در اين مقاله قصد داريم تا شما را با انواع ردياب و كاربردهاي آن آشنا كنيم. 


در بازار ايران برند هاي مختلف ردياب وجود دارد، از برند هاي معروف و شناخته شده گرفته تا ردياب هاي تقلبي و بي كيفيت مي توانيد در بازار پيدا بكنيد، اما اگر قصد خريد يك ردياب خودرو خوب و با كيفيت هستيد كه عملكرد خوبي داشته باشد، ما به شما توصيه مي كنيم از برند هاي معروف تهيه بكنيد، قيمت ردياب هاي خوب از 1.5 ميليون شروع و تا 5 - 6 ميليون تومان است كه بر اساس برند، كيفيت ساخت، دقت رديابي، خدمات پشتيباني و… امروز قصد داريم در اين مطلب شما را با جي پي اس خودرو يا همان ردياب خودرو آشنا كنيم. جي پي اس فندكي IR140 داراي امكانات و خدمات كامل يك ردياب حرفه است و بهواسطه طراحي و كاربرد منحصربهفردي كه دارد، داراي قيمت نسبتاً بالايي است. ردياب سيمي معايب خاصي ندارد اين جي پي اس بايد حتما توسط كسي نصب شود كه با برق خودرو آشنا باشد اين مي تواند براي 20 تا 30 دقيقه وقت گير باشد و انتقال ردياب خودرو سيمي از ماشيني به ماشيني ديگر نيز نيازمند حضور همان نصابي است كه به برق خودرو تسلط دارد.

https://techno-sho.ir/uncategorized/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%AF/

جي پي اس خودرو و ردياب خودرو دو سيستم جدا از هم نيستند بلكه جي پي اس قسمتي از ردياب است كه اطلاعات جغرافيايي توسط آن به ردياب منتقل مي شود. جي پي اس هاي سيمي نيازي به منبع تغذيه قوي ندارند. قيمت جي پي اس با قابليت شنود داخل خودرو چقدر است؟ در بين تمام ردياب هاي مورد استفاده براي وسايل نقليه، IR69 مناسب ترين قيمت ممكن را در بين جي پي اس ها دارد. گفتني است يكي از كاربردهاي مشهود سيستمهاي جي پي اس در ردياب خودرو ميباشد. شما مي توانيد با نصب برنامه جي پي اس بر روي گوشي هوشمند خود، اشياء مورد نظر خود را دنبال كرده و از موقعيت مكاني آن اطلاعات مورد نظر را به دست آوريد. مشخصاتي كه بهطور مشابه در دستگاه جي پي اس كودكان و سالمندان GR500 نيز وجود دارد. ردياب خودرو يك دستگاه الكترونيكي است كه با دريافت سيگنالهاي ماهوارههاي جي پي اس (GPS) موقعيت خود را بصورت طول وعرض جغرافيايي محاسبه مي كند دستگاههاي ردياب خودرو به دو دسته كلي ردياب خودرو آنلاين(online) و ردياب خودرو آفلاين (offline) تقسيم بندي مي شوند كه امروزه بيشتر نوع آنلاين آن رايج مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.